Klacht Holland and Barrett: Ik heb mijn geld nog niet terug en de medewerkers van de klantenservice houden zich niet aan de afsp

Klachtnummer
# 445916
Gebruiker
Antoinette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In filliaal Culemborg een aankoop en daarna retour gedaan van producten. Bij het retourneren kreeg ik mijn geld niet direct terug omdat er niet voldoende geld in kas zou zijn echter kon ik het de volgende dag wel ophalen, dan zou Mariska zorgen dat het geld klaar lag. Daar ik niet in de buurt woon heb ik aangegeven dit graag op een andere dag op te willen halen. Ik heb maandag 18 mei weer gebeld met het filliaal en wederom Mariska gesproken welke me deze keer aangaf dat ze na overleg met de asn-manager(?) mijn geld toch niet terug kon geven en dat ik het kon doen met een tegoedbon. Dit accepteerde ik niet waarna zowel zij als ik telefonisch contact hebben gehad met de klantenservice van Holland and Barret. Een Victoria zou me diezelfde dag nog terugbellen wat niet is gebeurd. Heden, 19 mei telefonisch contact gehad met een Daimy/Demy na mijn verhaal te hebben afgekapt ophing.

Ik heb mijn geld nog niet terug en de medewerkers van de klantenservice houden zich niet aan de afspraak, kappen gesprekken af als het te lastig wordt voor ze, geven hun achternaam niet en geven ook niet door wie bij wie ik wel terecht kan.

De oplossing

Ik wil graag dat ik mijn geld morgen nog kan ophalen en graag vernemen wat er gebeurd met mijn klachten met betrekking tot de klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland and Barrett hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland and Barrett?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen