Klacht Holland and Barrett: Nog nooit zo een slechte kwaliteit gehad

Mira's Medicine Way

Ik koop al jaren Astragalus root (wortel)
Nog nooit zo een slechte kwaliteit gehad. Natures GardenHet doet niks.

Ik koop al jaren Astragalus root (wortel)
Nog nooit zo een slechte kwaliteit gehad. Natures GardenHet doet niks. Ik dacht ik gebruik zeker te weinig. Nou ik neem er 7 in en nog niks. Normaal voel ik me meteen of na elk geval paar dagen stukken beter met meer lucht en energie.Ik heb de capsules ook opengemaakt En het ruikt en smaakt ook totaal anders dan alle andere merken die ik heb gebruikt. Dit is echt een flutkwaliteit. Welke ik normaal koop? Die van Now en van Solgar. Omme nabij de zelfde prijs of goedkoper of ietsje duurder. Ik kocht de 2 voor een prijs maar baal 25 euro armer en anderhalve pot waar ik niks aan heb.Ik woonde en studeerde Natuurgeneeskunde in Canada dus ben bekent in de wereld van kruiden ect. En schrik ook hoe De Tuinen is veranderd in een flak winkeltje waar veel goede dinge verdwijnen. Ik weet dat ik hier net alleen in sta. Zo geef je mensen geen vertrouwen in de natuur. Zo van zie je dat werkt helmaal niet.Ik ga wel weer naar de dokter voor chemische zooi. :(

Wij vinden dat Holland and Barrett hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland and Barrett?