Klacht Holland and Barrett: zie boven

Klachtnummer
# 432911
Gebruiker
Indra Singh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou willen weten waarom er niet met contant geld betaald kan wordenn,het is nog steeds een wettig betaal middel.Een pin only-beleid mag volgens het Europees recht,niet.
De reden van het ‘alleen pinnen’ protocol wat sommige winkels denken te kunnen handhaven is een drogreden. De caissière pakt de producten die jij (en de vakkenvullers) hebben aangeraakt ook beet. Er dus dus geen enkele reden om dan wel ineens moeilijk te gaan doen over briefjes en muntjes.

De oplossing

Er zijn ongetwijfeld andere opties,waarom wordt daar geen gebruik van gemaakt?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland and Barrett hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland and Barrett?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen