Klacht Holland casino: Gedwongen om te spelen,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482895
Gebruiker
oscarvisser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met veel kabaal verwijderd uit hc west vanwege het te weinig spelen, er is gezegd dat als ik niet onmiddellijk ging gokken, ik verwijderd zou worden, wat ook is gebeurd, ik vond het een traumatisch ervaring heb er tot heden nog last van, HC kent mijn klacht en heeft dit ook toegegeven, maar beweerde dat het echt een incident was.
In eerst instantie geloofde ik hun en liet de zaak lopen, maar door een
tweede incident neem ik de zaak weer op.
Ik heb al contact gehad met verslavingszorg en het kansspelautoriteit.
Uiteraard kan ik alle mails met HC overleggen,
Ik hoop dat het uiteindelijk bij justitie terecht komt.

De oplossing

.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland casino hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
oscarvisser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Holland Casino weigert te reageren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Holland casino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen