Klacht Holland casino: Klantonvriendelijkheid / eenduidige klantbenadering

Klachtnummer
# 424593
Gebruiker
Vin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het management (managers achter de speeltafels) hanteren 2 standaarden tegenover spelers/bezoekers in het casino.

1) volgens het regelement mogen er geen foto’s in het casino gemaakt worden en worden bezoekers aangesproken dat het niet mag en dat zij de beelden moeten deleten ivm de privacywetgeving. In principe klopt dit ook maar dezelfde manager laten ook oogluikend toe als bezoekers foto’s maken in het casino van een bekende Nederlander of tijdens bepaalde events. De managers die zogenaamd strict de regels hanteren zien dan op bepaalde momenten vee door de vingers.

2) In de casino’s van Holland casinos worden ook kaarten verstrekt waarbij je aantekeningen mag maken over het spelverloop. Tot sinds kort kregen diverse spelers officiële waarschuwingen in Rotterdam dat zij geen aantekeningen mochten maken maar waarom deel je dan kaarten uit aan bezoekers om aantekeningen te maken terwijl dit niet mag. Diverse managers gaven de spelers gelijk na het huishoudelijk regelement te hebben bekeken maar het hoger management bleek dat tegen te houden. Hoe raar is dit ??? Uiteindelijk heeft een jurist van het hoofdkantoor het eea rechtgezet en aangegeven dat je aantekeningen mag maken muv het tellen van de kaarten. Bij andere vestigingen hebben zich geen incidenten zich voorgedaan mbt deze case!

3) in de vestiging van Rotterdam mocht je tot sinds kort niet op Punto en Banco tegelijk bepaalde inzetten. Dit werd niet toegestaan en bepaalde spelers werden hierop aangesproken. Uiteindelijk heeft men na interventie van het hoofdkantoor dit uiteindelijk toegestaan.

4) Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme.
Zeker goed om deze zaken goed te monitoren maar wel om de juiste redenen.
Ook hier wordt er te pas en onpas mee omgegaan door HOLLAND casino Rotterdam
Spelers die zij niet graag zien (die dus slimmer zijn als de meeste spelers en minder/geen geld elke keer wegbrengen) worden vaak onder het mom van deze wetgeving vaak de toegang geweigerd zonder geldige redenen. Zij moeten dan allerlei gegevens en informatie verstrekken over hun inkomsten, loon en herkomst geld. Zelfs spelers die al meer dan 20 jaar bezoeker zijn van Holland casino.

De oplossing

Betere klantvriendelijkheid
Het bejegenen van bezoekers volgens de richtlijnen die opgesteld zijn en niet met 2 maten meten en andere bezoekers benadelen of andersom omdat je wint of verliest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland casino hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland casino?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen