Klacht Holland casino: Slecht gegeten en personeel doet maar wat om hun tijd door te brengen

Cengiz31

Ik heb gegeten in rotterdam waar de restaurant tegenwoordig tot tien uur open de restaurant zag voor de bebouwing tien keer gezellig sfeer vol uit en nu als kantine de hele restaurant was leeg mensen achter mijn dachten ze laat waren want de helft van de menu was op en nu terug naar mijn wat ik heel vaak eet in Scheveningen wat ik heel tevreden waar ze me ook goed kennen die nooit opmerking doet mijn naam is ali gulec dit is tweede klacht van rotterdam van de eerste reactie niks gehoord mischien nog in verwerking nogmaals restaurant zit er niet meer uit na de verbouwing meer kantinepersoneel vorige keer had ik niets te klagen over het eten maar nu wel ik bestelde 2 Parika soep wat goed was vervolgens geitenkaas wat mischien 30 gr geitenkaas sorry dit acepteer ik voelde me in de maling genomen personeel gezegd die bracht weer geitenkaas van 30 gr wat moet hier over zeggen twee porties nog eens honderd gram de hele restaurant id leeg wat me op viel vindt je het gek iedereen doet maar wat waar geen controle id o ja ik bestelde rode wijn wild rock wat erg koud is heb ook wat van gezegd of die aub die wijn uit koeling wil halen nou in idere geval mijn ervaring weer Holland casino in rotterdam waar ik vroeger heel tevreden hoop dat je hier wat aan doet zeker belangrijk voor andere gasten mvg ali gulec

Wij vinden dat Holland casino hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland casino?