Klacht Holland Fashion Support: Bedrijf heeft geen goed retourbeleid en schrijft onwaarheden. Kwestie van bedrog.

Bestelling veel te laat, jurkje past niet. Om retourlabel gevraagd. Niet gekregen, wel ruil mogelijkheid. Geweigerd, toen 30% korting. Weer retourlabel gevraagd. Nu 50 % geboden. Weer retourlabel gevraagd. Adres in Singapore gekregen. Gevraagd Hollands adres krijg als antwoord, dat het bedrijf blij is dat ik 50% korting geaccepteerd heb en dat ze het verwerkt hebben. Ik weet van niets. Ik heb verzocht om een bewijs van mijn toestemming. Sturen ze niet Wel verzoeken ze om als klant contact op te nemen met de bank Klarna, die over de betaling gaat. Geweigerd, ik heb als klant geen contract met Klarna. Holland Fashion Support schrijft, dar Klarna hen de toegang beperkt heeft en dat zij niet langer de facturen kunnen aanpassen of terugbetalingen verwerken. Klarna zegt van niets te weten.
IK heb nog steeds het jurkje en wil het retourneren naar een adres in Nederland.

Of retourneren naar een adres in Holland, in dit geval Maastricht of crediteren, zodat ik het product kan schenken aan een goed doel.
Plus eerlijke antwoorden.

Wij vinden dat Holland Fashion Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland Fashion Support?