Wij vinden dat Holland Fashion Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Holland Fashion Support: Wil geen claim om te betalen voor teruggezonden artikel.
Details
Klacht
Jurk besteld op Nederlandse site in Nederlandse taal.Pakketje met zeer slechte kwaliteit jurk bleek uit Sjanghai, China te komen. Teruggestuurd naar het afzender adres in Rozenburg, Nederland. Nu sturen ze een email met de mededeling om het pakje zelf op te sporen en voor eigen rekening naar Sjanghai te sturen! We hebben al € 7,25 moeten betalen om het terug te sturen naar door hen zelf opgegeven verzendadres. Het is ons onbekend hoe een pakket op te sporen dat bij hen zelf ligt, in Rozenburg.
Gewenste oplossing
Erkennen dat ze niet juist handelen en het pakket van uit Rozenburg zelf desgewenst terugsturen naar Sjanghai.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.