Klacht Holland Fashion Support: Wil geen claim om te betalen voor teruggezonden artikel.

Klachtnummer
# 619929
Gebruiker
Gebruiker1663678325
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Jurk besteld op Nederlandse site in Nederlandse taal.
Pakketje met zeer slechte kwaliteit jurk bleek uit Sjanghai, China te komen. Teruggestuurd naar het afzender adres in Rozenburg, Nederland. Nu sturen ze een email met de mededeling om het pakje zelf op te sporen en voor eigen rekening naar Sjanghai te sturen! We hebben al € 7,25 moeten betalen om het terug te sturen naar door hen zelf opgegeven verzendadres. Het is ons onbekend hoe een pakket op te sporen dat bij hen zelf ligt, in Rozenburg.

Gewenste oplossing

Erkennen dat ze niet juist handelen en het pakket van uit Rozenburg zelf desgewenst terugsturen naar Sjanghai.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland Fashion Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland Fashion Support?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen