Klacht Holland International: Bij aankomst middernacht in het hotel Wina Holiday in Bali bleek dat Tui (Holland Inter.) had geca

Klachtnummer
# 153232
Gebruiker
Don
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bali Reis geboekt via een reisburo bij Holland Internationaal
We kwamen s'nacht in Bali aan en wilden bij Wina Holiday inchekken, bij de receptie werd ons medegedeeld dat de geboekte kamer door Holland Internationaal was gecanceld .
Daar sta je dan....midden in de nacht, oververmoeiend , machteloos en pissig
Bellen naar Nederland had geen zin, want het was al s'avonds Nederlandse tijd
De dienstdoende receptionist heeft ons een tijdelijk kamer gegeven
De volgende dag hebben wij het manco bij het reisburo gemeld die antwoorde dat de agent ter plaatse contact zou leggen.....jammer dan...Dus niet ! .......Schandalig van Holland Internationaal
Na vele gesprekken met de Manager van het hotel hebben wij een luxe kamer aangeboden
Het vertrouwen in zo'n maatschappij als Holland internationaal is voor ons hiermee afgedaan
Zij hebben diverse aanbiedingen en als je heb geboekt en in het buitenland bent en zij nodig heb laten ze jou barsten Schandalig!!!


De oplossing

Wanneer je een probleem in het buitenland heb nadat je geboekt heb dat je door de agent ter plaatse te woord wordt gestaan
In ons geval is door Holland Internationaal de boeking waar wij voor hebben betaald gecanceld
Een excuus is een minste gebaar!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen