Opgelost door Holland International: Misleiding prijzen

vakantie

In juli een reis geboekt voor 4 pers. Kaap Verdie, op het reisburo navraag gedaan of dit nog goedkoper gaat worden, dit wist men niet, echter de WK voetbal korting van € 100,00 pp zou niet lang meer duren volgens het reisburo. Ook stond er aangegeven in RODE lettters "nog 5 plaatsen beschikbaar". Dus dan maar boeken wij zijn met 4 pers. Tot grote schik is de zelfde reis 2 weken later totaal € 720,00 goedkoper. Het reisburo heeft er alles aan gedaan om ons te helpen maar op het hoofdburo werd gezegd "jammer niets aan te doen. De reis annuleren en opnieuw boeken was ook geen optie daar hielden we dan uiteindelijk € 35,00 aan over! Nu weten wij dat de prijzen schommelen maar € 720,00 is wel heeel veel geld. Enkele dagen na onze klacht stond er op de site bij de prijzen in GROENE letters "nog meer dan 5 plaatsen beschikbaar". Wij voelen ons toch lelijk bekocht.

Helderheid in prijzen dit is een veel te groot verschil in 2 weken tijd.
Graag een compensatie voor deze wrange prijs voor onze vakantie.

Wij vinden dat Holland International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zorg dat Holland International de klachten toch gaat lezen

vakantie

Ook een klacht indienen over Holland International?