Opgelost door Holland International: Misleiding prijzen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 77226
Gebruiker
vakantie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli een reis geboekt voor 4 pers. Kaap Verdie, op het reisburo navraag gedaan of dit nog goedkoper gaat worden, dit wist men niet, echter de WK voetbal korting van € 100,00 pp zou niet lang meer duren volgens het reisburo. Ook stond er aangegeven in RODE lettters "nog 5 plaatsen beschikbaar". Dus dan maar boeken wij zijn met 4 pers. Tot grote schik is de zelfde reis 2 weken later totaal € 720,00 goedkoper. Het reisburo heeft er alles aan gedaan om ons te helpen maar op het hoofdburo werd gezegd "jammer niets aan te doen. De reis annuleren en opnieuw boeken was ook geen optie daar hielden we dan uiteindelijk € 35,00 aan over! Nu weten wij dat de prijzen schommelen maar € 720,00 is wel heeel veel geld. Enkele dagen na onze klacht stond er op de site bij de prijzen in GROENE letters "nog meer dan 5 plaatsen beschikbaar". Wij voelen ons toch lelijk bekocht.

De oplossing

Helderheid in prijzen dit is een veel te groot verschil in 2 weken tijd.
Graag een compensatie voor deze wrange prijs voor onze vakantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    vakantie
    Datum
    Zorg dat Holland International de klachten toch gaat lezen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vakantie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Holland International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen