Klacht Holland International: Omboeking vakantie 3 weken voor vertrek, zonder redelijk alternatief

Anoniem

Wij hebben op 3feb 2012 een reis geboekt naar Rhodos via D-reizen bij Holland International
Voor 4 personen reissom € 4250,-.
Betreft: 10 daagse reis met bestemming Griekenland, Rhodos, Trianda in Hotel Sunshine Vacation Club, verzorging all-inclusive.
Op tijd geboekt met vroegboekkorting en algemene korting.
We worden vrijdag 29 juni gebeld dat er een omboeking is, ons hotel is ineens niet meer beschikbaar. Dit heeft D-reizen weer doorgekregen van Holland International.
We kregen een alternatief aangeboden, maar dat was een hotel met veel minder fasciliteiten, een aantal dingen moesten ter plekke bijbetaald worden. Het was ondanks de korting van € 450 veel te duur voor het aanbod. Wij hebben ook laten weten dat we het zeer teleurstellend vonden dat een reis 3 weken voor de aanvangstijd (22 juli zouden we vliegen) geannuleerd wordt. Je zou verwachten dat iemand die na ons heeft geboekt de annulering zou moeten krijgen.
Er werd ons gevraagd zelf met een alternatief te komen en dus hebben we 2 hotels opgegeven die in lijn lagen met ons geboekte hotel. Echter bij de een moesten we € 700 bijbetalen, bij de ander € 400. Oorzaak, de prijzen van nu liggen hoger dan in feb 2012. Hoe kan Holland International het in hun hoofd halen een trouwe klant zoals wij zo af te schepen.
Ze konden niets voor ons doen werd er gezegd door D-reizen die de tussen de klant en Holland Int zit. En bovendien alles wat ze verder aanbieden, zijn nu duurder dan in feb 2012. Ja we boeken natuurlijk niet voor niets zo vroeg. .

Holland International zou een gedupeerde klant door een omboeking, tegemoet moeten komen met een gelijkwaardige alternatief, zonder te moeten bijbetalen omdat de vakanties nu duurder zijn dan in februari.

Wij vinden dat Holland International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland International?