Klacht Holland International: twee maal wijziging vlucht, vakantie 2 dagen korter

Klachtnummer
# 71806
Gebruiker
goos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door het 2 maal veranderen van de vluchten zijn we nu verplicht 2 nachten op Kos te overnachten i.v.m. aansluiting op de ferry's (Patmos heen-Kalymnos terug)
Inmiddels een parkeerplaats betaald op Schiphol, (vrij reizen trein)
De 22 dagen worden nu 20 dagen, 'savonds 28 aug. heen, 18 sept 'smorgens terug!
Reserveringsnr.BJYJCM

jggoos@hotmail.com

De oplossing

Later tijdstip terugvlucht, die ook op mijn reisdocumenten staat
Alle reisbescheiden al opgehaald bij het reisburo, en nu voor de tweede keer een
vluchtwijziging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland International?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen