Klacht Holland Media Combinatie: verkopers van abonnementen HMG aan ouderen

# 194160
Erika

Wederom is aan mijn demente moeder een abonnement verkocht voor de AH in het dorp. Ze heeft niet eens zelf het formulier kunnen invullen, geen bankrekeningnummer kunnen aantonen of wat dan ook. Maar dus toch abonnement verkocht. Nu woont ze in een zorghuis voor demente mensen waarvan het adres toch wel bekend moet zijn bij verkopers en dat ze dan niet doorzetten met verkopen. Verkopers er ter plekke al op aangesproken maar toch gaat het door. En wij zitten nu met een abonnement wat toch betaald moet worden; de krant komt in het zorghuis in een algemene brievenbus dus of het daadwerkelijk bij haar terecht is gekomen is nog maar de vraag. Het zou van netheid getuigen als de verkopers op straat daarop worden aangesproken, dan kan een hoop ellende voorkomen worden. En 2 weken bedenktijd voor abonnement is te kort, dat is niet voor mantelzorgers te overzien, vaak is er dan al een aanmaning binnen en te laat.
#HMG, reageer graag per mail en niet wederom per post naar zorghuis.

Gezien voorval en het niet de eerst keer is ... gehele terugdraaien van abonnement, per direct en staken van versturen herinneringen.

Wij vinden dat Holland Media Combinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland Media Combinatie?