Klacht Holland Media Combinatie: verkopers van abonnementen HMG aan ouderen

Klachtnummer
# 194160
Gebruiker
Erika
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wederom is aan mijn demente moeder een abonnement verkocht voor de AH in het dorp. Ze heeft niet eens zelf het formulier kunnen invullen, geen bankrekeningnummer kunnen aantonen of wat dan ook. Maar dus toch abonnement verkocht. Nu woont ze in een zorghuis voor demente mensen waarvan het adres toch wel bekend moet zijn bij verkopers en dat ze dan niet doorzetten met verkopen. Verkopers er ter plekke al op aangesproken maar toch gaat het door. En wij zitten nu met een abonnement wat toch betaald moet worden; de krant komt in het zorghuis in een algemene brievenbus dus of het daadwerkelijk bij haar terecht is gekomen is nog maar de vraag. Het zou van netheid getuigen als de verkopers op straat daarop worden aangesproken, dan kan een hoop ellende voorkomen worden. En 2 weken bedenktijd voor abonnement is te kort, dat is niet voor mantelzorgers te overzien, vaak is er dan al een aanmaning binnen en te laat.
#HMG, reageer graag per mail en niet wederom per post naar zorghuis.

De oplossing

Gezien voorval en het niet de eerst keer is ... gehele terugdraaien van abonnement, per direct en staken van versturen herinneringen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland Media Combinatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holland Media Combinatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen