Opgelost door Holland Shielding Systems Bv: Niet het product ontvangen waar ik voor heb betaald.

sad Opgelost
Dannya83

Het product wat is geleverd is niet het product waar ik voor betaald heb. Ik slaap hooguit 2 a 3 uur op een nacht omdat mijn lichaam niet tegen de hoogfrequente electro-magnetische velden kan, van bijv: wifi en zendmasten, wifi-routers en andere smart-devices. Ikzelf gebruik geen draadloze apparaten en mijn hartkloppingen, druk op het lichaam, tintelingen, steken, vermoeidheid en duizelingen komen door de zeer sterke velden van de buren die makkelijk door de muur heen gaan. Daar bestaan dus materialen voor om deze velden te verminderen, en deze varieren in demping aangeduid in dB. Ik had al een aantal afschermingsmaterialen maar doordat de velden van de buren nog sterker zijn geworden ben ik gaan kijken voor betere demping, en kwam ik uit bij Holland Shielding Systems Bv. Dit bedrijf houdt zich bezig met "professioneel" afscherming en verkoopt ook producten met hoge demping aan particulieren. Maar er zit een aardig prijskaartje aan.

Ik heb bij dit bedrijf de "Slaapzak - enkellaags" besteld en de prijs hiervan is 600 euro. https://hollandshielding.nl/EMI-Afgeschermde-slaapzakken Het gaat om deze slaapzak. Maar het product wat ik heb gekregen lijkt er totaal niet op! De slaapzak die ik heb gekregen ziet er niet hetzelfde uit als op het plaatje en ook kloppen de afmetingen niet. Ik heb namelijk een goedkoop uitziende slaapzak gekregen van maar 170x70cm en niet de 210x90cm wat op de website staat. Ik heb al 2 mailtjes gestuurd en 2x gebeld en er wordt totaal niet gereageerd op mijn klacht.

Ik wil dat het bedrijf mijn geld terugstort want het vertrouwen is bij mij nu weg, zeker na meerdere emails over en weer waarbij zij mij zeiden te helpen.

Bijlagen

Dannya83
    Ik wil gebruikmaken van mijn recht op herroeping als consument omdat ik er niet op kan vertrouwen de slaapzak geleverd te krijgen die op de website is vermeld. Er is gebleken via mail correspondentie dat het gaat om een grotere versie van geleverde slaapzak, die, net als de kleine versie, niet hetzelfde zal zijn als op de webshop-pagina. Er is dus sprake van misleiding. Er staat ook niet bij dat het een voorbeeld is en dat het uiterlijk van de slaapzak kan verschillen. Dus ik wil mijn recht op herroeping hierbij bevestigen net als in de mail, en het betaalde geld terugzien op mijn rekening.
    Dannya83
    Retour verzonden, geld terug. Jammer dat het zo moest gaan, geld boven alles.

Dannya83
Geld terug, na retour verzonden product ontvangen.

Ook een klacht indienen over Holland Shielding Systems Bv?