Wij vinden dat Hollandbikeshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hollandbikeshop.com: Foute lader ontvangen nog steeds geen nieuwe
Details
De klacht
Er is niet normaal contact te krijgen heb 40 min in de wacht gestaan om vervolgens te horenMw ik stuur u nu een email reageer daae even op😳 niet normaal waarom
Staat er überhaupt een tel nr bij dan
Ik heb beantwoord maar hoor niks terug ondertussen wel de lader retour gestuurd maar ik wacht nog op m’n nw lader
De oplossing
Contact opnemen Als dat luktIk word het nu gewoon zat
Ik kan Ju de elektrische fiets niet opladen v m’n dochter terwijl ze die dagelijks nodig heeft
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.