Klacht Hollandbikeshop.com: Foute lader ontvangen nog steeds geen nieuwe

Klachtnummer
# 374158
Gebruiker
Lizzy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is niet normaal contact te krijgen heb 40 min in de wacht gestaan om vervolgens te horen
Mw ik stuur u nu een email reageer daae even op😳 niet normaal waarom
Staat er überhaupt een tel nr bij dan

Ik heb beantwoord maar hoor niks terug ondertussen wel de lader retour gestuurd maar ik wacht nog op m’n nw lader

De oplossing

Contact opnemen Als dat lukt
Ik word het nu gewoon zat
Ik kan Ju de elektrische fiets niet opladen v m’n dochter terwijl ze die dagelijks nodig heeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hollandbikeshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hollandbikeshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen