Klacht Hollandbikeshop.com: Hollandbikeshop reageert niet meer na retourzending met aanspraak op garantie.

Indy

Binnen 2 maanden na aankoop van een eenwieler bleek 1 van de lagers stuk te zijn. In overleg hebben met Hollandbikeshop hebben wij de eenwieler geretourneerd onder aanspraak van garantie. Nadat ik niks van het bedrijf meer hoorde heb ik gebeld en bleek de eenwieler 20 mei ontvangen te zijn. Daarna is het stil geworden en wordt er niet meer gereageerd op mijn vragen om een update per mail en Facebook. Telefonisch kan ik Hollandbikeshop ook niet bereiken. Inmiddels is mijn dochter haar eenwieler ruim 3 weken kwijt en hebben wij geen idee wat de status is. Op dit moment hebben wij dus betaald voor de eenwieler + verzendkosten en de kosten voor retourzending en hebben we geen idee wat er nu gaat gebeuren.

Aankoopbedrag + verzendkosten en kosten voor retourzending terug storten zodat wij elders een nieuwe eenwieler kunnen kopen. Dit duurt te lang en zeker omdat het een eenwieler van een kind is die hier zeer blij mee was.

Wij vinden dat Hollandbikeshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hollandbikeshop.com?