Klacht Hollandbikeshop.com: hollandbikeshop.com komt zijn afspraken niet na!

Ouders Zoe

Wij hebben voor de verjaardag van onze dochter een fiets besteld bij hollandbikeshop.com. De bestelling is geplaatst ruim voor de levertermijn website. Omdat wij over twee dagende verjaardag van mijn dochter vieren heb ik begin van de week nog eens gebeld met hollandbikeshop.com omdat de fiets nog niet was verzonden.

De medewerker van hollandbikeshop.com heeft meermaals toegezegd dat de fiets woensdag binnen zou komen en wij de fiets ruim voor de verjaardag binnen zouden krijgen. De levering was absoluut geen probleem en zou zeker op tijd zijn. Gisteren mail verstuurd omdat er nog niets verzonden was. Ze antwoorden terug dat hij een week later op de woensdag aan komt bij hollandbikeshop.com en daarna pas verstuurd word.
hollandbikeshop.com komt op geen enkel front hun afspraken na, niet op hun website en niet via persoonlijk contact.
Wij staan als ouders zondag zonder kado onze verjaardag te vieren van onze dochter. hollandbikeshop.com bedankt!

Wij eisen de levering vandaag of morgen nog door hollandbikeshop.com.
Wij als klant hebben ruim voldoende de bestelling geplaatst en wij verwachten dan ook dat de afspraken worden nagekomen.

Wij vinden dat Hollandbikeshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!