Klacht Hollandbikeshop.com: Klantgerichtheid is ver beneden de maat!

Klachtnummer
# 314995
Gebruiker
A. Sikma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een geleverde bestelling, wilde ik aan de webshop een vraag stellen over een eventueel alternatief produkt.

Ik benader deze webshop telefonisch en heb 6 wachtenden vóór mij en krijg ik uiteindelijk na 50 minuten(!) iemand van de klantenservice aan de lijn.
Ik leg mijn probleem uit en dan wordt er gezegd: Stuurt u maar een mailtje.
Ik stuur een mailtje met een duidelijke vraag, maar daarop wordt niet gereageerd.
Ik stuur dan nogmaals een mailtje, met de vraag of ze deze alsnog willen beantwoorden.
Daarop mailde zij terug: Wat was de vraag?
Kennelijk kunnen ze dat mailtje dan niet meer terugvinden.
De vraag is overigens ná bijna 10 weken (!) nog steeds niet beantwoord.

De oplossing

Graag wil ik alsnog antwoord op mijn vraag. Daar is een klantenservice toch voor?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hollandbikeshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties