Klacht Hollandbikeshop.com: Loopfiets van hollandbikeshop.com is niet geschikt voor 2-4 jaar terwijk dat wel op de website staat

joost

In november een loopfiets Rebel Kidz Classic 12 inch donker groen voor mijn zoontje van 2,5 jaar besteld als kerstcadeau.Op de website van hollandbikeshop.com stond vermeld dat dit fietsje geschikt is voor 2 tot 4 jaar of met kledingmaat 98-104. Met kerst het fietsje gegeven en het bleek dat hij er nog niet op paste, maar dacht dat hij er nog wel in zou groeien. Helaas past hij er nu 4 maanden later nog niet op. Dit vond ik raar, want hij is gemiddelde grootte voor zijn leeftijd. Nu blijkt na wat onderzoek op andere websites en kijkende naar andere loopfietsen op hun eigen website dat de zadels van andere fietsjes voor deze leeftijdscategorie veel lager kunnen namelijk van 32-43 cm, terwijl de Rebel Kidz Classic die wij hebben gekocht niet lager kan dan 43 cm. De informatie op hun website klopte dus niet en nu zitten we met een fietsje die we de komende jaren niet kunnen gebruiken en misschien wel helemaal nooit omdat hij tegen die tijd wellicht gewoon fietst.
Vandaag gebeld met hollandbikeshop.com en de persoon aan de telefoon wilt totaal niet meedenken of tegemoet komen. Hij verschuilt zich erachter dat zij die productinformatie van rebel kidz hebben ontvangen, dus daar niet verantwoordelijk voor zijn. En dat ik maar twee de tijd had om het product terug te sturen. Dat eerste vind ik totaal geen argument, want ik heb het product bij hun gekocht en zij bieden het aan. Ik ben inderdaad niet binnen twee weken met het aangeven van de klacht, maar naar mijn mening heb ik rechten omdat ik niet met het product kan doen wat er gezegd is op de website.

Geld terug zodat ik een loopfiets kan kopen die wel geschikt is voor kinderen van 2-4 jaar

Wij vinden dat Hollandbikeshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!