Klacht Hollandboutique.com: Have not got the refund over 2 two months

Klachtnummer
# 184684
Gebruiker
Yingruo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

On July 1, I ordered something on hollandboutique, four days later I cancelled the order as it takes too long to delivery to me. It has taken over two months, however, I have not received the refund yet. I have contacted them several times via email, they always replied that the refund is in charged by the third party, and it takes sometime. This company also has whatsApp shown on the website, but is not available to reach them via whatsApp. The order number is 74646.

De oplossing

I want to get the money back within 7 working days.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hollandboutique.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hollandboutique.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen