Opgelost door Hollandia Kado: Wil mijn geld terug heeft lang genoeg geduurd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 327497
Gebruiker
vdme
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 12-02-2018 kochten we een schaalmodel Mercedes benz model 1958 220se cabrio .bij thuiskomst zagen we dat hij kapot was terug gebracht en tegoedbon gekregen gingen zo vlug mogelijk een nieuwe bezorgen..reeds verschillende keren naar het bedrijf geweest na 9 maand nog altijd geen auto en nu zeggen ze koop maar iets anders voor de 95 euro ! zijn we niet van plan ik eis mijn geld terug dat wille ze dus niet. wat denken jullie ervan ?

De oplossing

wil dat ze mij contacteren hebben mijn e mail adres en telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hollandia Kado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vdme
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hebben Donderdag 25 October gebeld dat we het geld kunnen afhalen aangezien ze het product dat we gekocht hadden niet meer kunnen leveren dus hoop ik dat ze van hun woord zijn rijden er vandaag naartoe . Alles is afgehandeld wij zijn tevreden . Bedankt aan de consumentenbond door jullie opgelost !
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandia Kado?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen