Klacht Hollands Stroom: Oververbruikt klopt niet. Dit moet worden rechtgetrokken.

Klachtnummer
# 535846
Gebruiker
Sky#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb contracten gehad bij verschillende energie bedrijven en ik heb altijd geld terug gekregen. Nooit oververbruikt en nu ik bij Hollands stroom zit moet ik bij betalen. Dit klopt gewoon niet.
Vanaf het begin had ik al door dat Hollands Stroom oplichters zijn. Ik zit vast aan een vierjarig contract. Oververbruikt door mij klopt niet.

De oplossing

Eerlijkheid. Stoppen met mensen op te lichten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollands Stroom is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Hollands Stroom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen