Klacht Hollands Stroom: Ronduit waardeloos

R jansen

Irritante manier van klantenwerving
Frauduleuze(schrage) manier van handelen
Luisteren niet naar je klacht én lossen het niet op.
Ronduit waardeloos en op geld belust bedrijf waarbij service een onbestaand woord blijkt te zijn.
Cowboys zijn het!
Ben “ineens” lid van deze club en kom er dus niet meer vanaf.

Ik hoop dat ze m’n contract opzeggen. Ik blijf net zo lang treiteren als dat zei doen

Hollands Stroom
    Beste meneer Jansen,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

Wij betreuren het dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht hier te plaatsen terwijl wij in gesprek zijn met u om tot een gepaste oplossing te komen.

Het contract dat u via ons heeft afgesloten is rechtsgeldig tot stand gekomen, gezien u zelf schriftelijk en telefonisch akkoord heeft gegeven voor de overstap.

Wij wachten vriendelijk af op uw reactie op onze mail waarin wij u een stap naar de juiste oplossing hebben geboden.

Team Hollands Stroom

R jansen
Beste Hollands Stroom, Nu liegen jullie wéér!!! Pas NADÁT jullie niet inhoudelijk op mijn mails antwoordden en alleen mij vertelden dat jullie mij aan mijn contract hielden en verder HELEMAAL NIETS gedaan hebben wat ook maar in de buurt komt van een oplossing of een poging daartoe heb ik besloten om na 4!!!! maanden ellende een bericht hier te plaatsen zoals ik ook al aangaf in mijn mail dat ik dat zou doen. In tegenstelling tot jullie houd ik met wél aan mijn woord. Kunnen jullie nog wat van leren. Ik ga dit weekend met jullie antwoord aan de slag, wat nog steeds geen oplossing is overigens, maar de dialoog is al verder dan de afgelopen 4 maanden. puntje voor jullie....hele kleine. Dat dan weer wel

Ook een klacht indienen over Hollands Stroom?