Klacht Hollands Stroom: verkeerde informatie over de elektrische aansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 563527
Gebruiker
bozeklant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 11 oktober telefonisch geinformeerd wat de aansluiting was op ons nieuwe huis.
Indormante gaf aan dat het een 3x25 aansluiting was. Dit doorgegeven aan elektricien en deze plaatste een nieuwe groepenkast.
Nu blijkt dat het een 3x 35 aansluiting is en dat er een verkeerde groepenkast op zit.
Dit kost weer veel geld aan manuren en nieuwe groepenkast.
HollandsStroom, wij willen gecompenseerd worden voor de onnodige extra kosten.

De oplossing

Een duidelijke uitspraak dat HollandsStroom de extra kosten vergoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollands Stroom is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bozeklant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollands Stroom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen