Klacht Hollandsche munt: Ik ontvang graag datgene waar ik ook voor betaald heb en graag een reactie op mijn mail.

Klachtnummer
# 275567
Gebruiker
J.H.C. Schel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 Johan Cruijff munten besteld en betaald en maar 1 ontvangen. Heb dezelfde dag nog een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen. Nog een 2e mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.

De oplossing

Ontvang graag een reactie/mail wanneer ik de 2e munt kan verwachten. .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hollandsche munt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hollandsche munt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen