Klacht Hollandsdeal: Hollandsdeal stuurt aanmaning terwijl ik ze niet eens ken

E. Stoop

Kreeg betalingsherinnering van 57,95 . Heb gemaild met vraag waar dat vandaan kwam, kreeg dit als antwoord.

factuurnummer 259630

Geachte Heer/Mevrouw,

Een van onze medewerker heeft contact met u gehad. Dit was voor een aanbieding voor u dagelijkse behoeften en huishoudelijke spullen direct bij de leverancier kon kopen voor de inkoopprijs…

Dit werd aangeboden voor eenmalig €57,95,
Er is in het gesprek een samenvatting met uw toestemming opgenomen. Hierin is aangegeven dat u 14 dagen bedenkperiode kreeg. Wilde u er geen gebruik van maken mocht u binnen de wettelijke 14 dagen van ons aanbod afzien. Dit kon u doorgeven via email. Dat was duidelijk voor u.

Er is in het samenvatting ook gezegd dat als u gebruik wil gaan maken van de aanbieding, u het eenmalige bedrag van €57,95 zelf mocht overmaken met ideal. Daar bent u mee akkoord gegaan.
Wij hebben geen afmelding van u binnen gehad.

Gelieve dit te verwerken zodat wij dit dossier z.s.m. kunnen sluiten.

Ik kan mij hier niets van herinneren, op mijn vraag wanneer dat gesprek heeft plaats gevonden krijg ik geen antwoord.
Behalve het feit dat deze mail nog al aardig wat taalfouten bevat zou ik er nooit in trappen om hier op in te gaan.
Er is ook NOOIT een email binnen gekomen van dat bedrijf, lijkt mij toch noodzakelijk om je af te kunnen melden of een betaling via ideal over te maken.

Bovendien staan wij in het bel me niet register .
Ondanks dat worden wij regelmatig lastig gevallen door allerlei louche figuren, daarom nemen wij al heel lang geen anonieme telefoon meer op.

Mij heel snel verwijderen uit hun zogenaamde klantenbestand en annuleren van betaling.

Wij vinden dat Hollandsdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hollandsdeal?