Klacht Hollandsebedden.nl: Frustrerend en stressvol

Gebruiker1640178076

3 november besteld electrische boxspring met hoofdbord traagschuim splittopper hybrid premium matrassen een tv meubel met lift en ik zou gratis een tv en kussens krijgen. We kregen 20 november het bed met toebehoren binnen. Echter hadden we geen tv geen kussens verkeerde matrassen en een verkeerde topper. Tv en kussens zouden worden opgestuurd met postnl, alleen de kussens zijn opgestuurd de tv niet. Matrassen zijn na vele smeekbedes bijna 3 week later geleverd en de topper is 3 x een verkeerde geleverd en tot op heden hebben we nog steeds geen topper. Al die tijd zitten we met een bed wat niet compleet is. Ook 2 x hebben ze beloofd om te leveren en sturen ze een tijdslot wanneer ze komen. Wij komen apart thuis uit ons werk en ze komen gewoon niet opdagen. Ook geen berichtje of telefoontje dat het niet gaat lukken. Dit is erg frustrerend. Heb inmiddels tientallen mails apps en telefoontjes gepleegd maar komen geen stap verder. Zou gisteren gebeld worden maar ook dat zijn ze niet nagekomen. We zijn het na twee maanden wachten echt helemaal zat en hebben geen fatsoenlijk bed om in te slapen. Dit bedrijf beloofd keer op keer iets maar ze komen hun afspraken niet na. Ook leveren ze keer op keer de verkeerde producten. Je krijgt geen excuses en meestal helemaal geen reactie. De betaling bij klarna staat op pauze. Aan de deur €315,- betaald. Hoop dat we dit nog terug krijgen. Via de consumentenbond ontbinding van het koopcontract in werking gesteld. We hadden lang gespaard en zo'n zin in een mooi nieuw elektrisch bed maar de lol is er wel van af.
Erg jammer maar ook erg stressvol en frustrerend.
Ik zou hier never nooit meer iets bestelllen.

Ontbinding van de koopovereenkomst en dat ze zo spoedig mogelijk alles op komen halen. De betaling bij klarna annuleren en de €315,- euro die ik aan de deur heb betaald terugstorten. Dan kunnen wij dit hoofdstuk afsluiten.
Ze belden woensdag. Excuses ziekte bla bla etc. Zou donderdag worden gebeld om een afspraak te maken voor de retouren. Alles zou worden opgelost. Niks gehoord. Nog een berichtje gestuurd maar ook daar is tot op heden niet op gereageerd.

Wij vinden dat Hollandsebedden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hollandsebedden.nl?