Klacht Hollandsnieuwe: nummeroverzicht verdwenen van mijnhollandsnieuwe

Klachtnummer
# 81747
Gebruiker
valk55@hotmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb al enkele jaren 2 mobiele nummers bij hollands nieuwe, sinds enige maanden is 1 van deze nummers verdwenen uit mijn gegevens van hollands nieuwe.
Wel blijven de maandelijkse afschrijvingen gewoon gedaan worden.
Ik heb nu 2 afschrijvingen op 1 06nummer. (eindigend op 362868 Abonnement net vernieuwd)
Mijn andere nummer eindigend op 822059 is uit de lijst verdwenen.. wel wordt er elke maand gewoon € 16,50 afgeschreven . Dit abonnement loopt nog tot maart 2015!!

Heb al een mailtje toezegging gekregen en zou gebeld worden binnen 2 dagen. Is niet gebeurd.


De oplossing

graag weer het mobile nummer terug in mijn overzicht van gegevens van "mijnhollandsnieuwe" en op mijn facturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Wim,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen