Klacht Hollandsnieuwe: nummeroverzicht verdwenen van mijnhollandsnieuwe

valk55@hotmail.com

Heb al enkele jaren 2 mobiele nummers bij hollands nieuwe, sinds enige maanden is 1 van deze nummers verdwenen uit mijn gegevens van hollands nieuwe.
Wel blijven de maandelijkse afschrijvingen gewoon gedaan worden.
Ik heb nu 2 afschrijvingen op 1 06nummer. (eindigend op 362868 Abonnement net vernieuwd)
Mijn andere nummer eindigend op 822059 is uit de lijst verdwenen.. wel wordt er elke maand gewoon € 16,50 afgeschreven . Dit abonnement loopt nog tot maart 2015!!

Heb al een mailtje toezegging gekregen en zou gebeld worden binnen 2 dagen. Is niet gebeurd.

graag weer het mobile nummer terug in mijn overzicht van gegevens van "mijnhollandsnieuwe" en op mijn facturen.

Hollandsnieuwe
    Beste Wim,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?