Klacht Hollandsnieuwe: problemen simkaart

Rob van Weenen

op 06-12-2012 heeft mijn dochter haar mobiel verloren, meteen geblokkeert via hollandsnieuwe en meteen een nieuwe simkaart aangevraagd met nummerbehoud die zou binnen twee werkdagen binnen zijn , na wat bellen met de klantenservice kwam de simkaart op 16--01-2013 direct in mijn nieuwe telefoon gedaan niets niet bellen helemaal niets, weer gebel toen kreeg ik te horen dat er een betalingsachterstand was , ik al me afschriften na ge keken maar kon niets vinden ,gemaild nar hollandsnieuwe en kreeg een bericht terug dat er geen achterstand was, weer gebeld toen kreeg ik te horen dat ze weer een nieuwe simkaart zouden opsturen die kreeg ik binnen op 13-02-2013 weer in me mobiel geplaatst toen kon ik alleen gebeld worden maar niet bellen weer gemaild ,kreeg weer een bericht dat er een betalingsachterstand was in december en januari toen kopieen gemaakt va mijn afschriften en naar ze toe gemaild , antwoord gekregen dat ze mijn probleem naar de juiste afdeling zouden sturen en dat er geen spraken van en achterstand was , nu kreeg ik gisteravond een mail dat alles is opgelost en dat ik volledig gebruik kon maken van mijn mobiel , wat denken jullie natuurlijk niet nog steeds alleen gebeld worden maar zelf niet kunnen bellen , weer gemaild probeer de simkaart in een andere toestel werkt ook niet . ik weet het niet meer wat moet ik nog doen . gewoon elke maand blijven betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken ?

Hollandsnieuwe
    Beste Rob, Uit onze gegevens blijkt, dat de problemen zijn verholpen. Het feit dat u de afgelopen dagen (voor 26-02-2013) geen uitgaand contact hebt kunnen hebben met uw abonnement, heeft te maken met uw tegoed. Ik zie dat u vanaf deze datum zowel belt als gebeld wordt.
    Uit onze gegevens blijkt dat uw tegoed op verbruikt was. Dit tegoed is op 26-02-2013 aangevuld volgends de maandelijkse opwaardering. Bij hollandsnieuwe betaalt u vooruit, waarbij u een sms ontvangt wanneer uw tegoed onder de €3,00 raakt en wanneer uw tegoed opverbruikt is. Mocht u uw tegoed willen opwaarderen, dan kan dat via een eenmalige opwaardering, via sms of via een automatische opwaardering. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar de website (www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice). Gezien u op dit moment geheel gebruik kan maken van uw abonnement, zal ik hierbij de status van dit bericht op 'afgehandeld' zetten.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij dat graag, eventueel in een ander bericht. Met vriendelijke groeten,
    hollandsnieuwe
    Rob van Weenen
    wat ik wel heel vreemd vindt hou kan je tegoed zijn opgebruikt als je vanaf 06-12-2012 t/m 26-02-2013 niet heb kunnen bellen, hou is het dan mogelijk dat je tegoed op is terwijl er elke maand automatiche wordt afgeschreven door hollandsnieuwe zelfs twee keer in december en daar geven ze ook geen verklaring voor. dus het is wel heel makkelijk om te roepen het tegoed was op gebruikt !
    Hollandsnieuwe
    Beste klant,

In een tijd dat hollandsnieuwe niet zo zeer actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Hier is uiteindelijk niet meer op gereageerd. Wij gaan er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?