Klacht Hollandsnieuwe: 2 abonementen

jambalk

Hallo,

Ik had op 21-5-'14 mijn abonnement online gewijzigd van 275 belminuten ( € 5,-) naar 275 belminuten en 500 mb (€ 11,-). Rustig 30 dagen afgewacht. Want toen moest mijn nieuwe abonnement ingaan. Ook had ik nummerbehoud aan gevraagd. Nu blijkt volgens Hollandsnieuwe dat ik iets fout heb gedaan en dat ik niet meer kan annuleren. Maar als ik niet weet dat ik een fout heb gemaakt kan ik hem ook niet herstellen. Dus nu zit ik met 2 abonnementen wat ik niet wil. Ik heb naar Hollandsnieuwe gebeld maar hun zeggen dat er niks aan veranderd kan worden en dat ik met 2 abonnementen zit tot 17 juni 2015. Ook de Consumentenbond gebeld ben daar lid van. Die heeft gezegd dat ik hier alles moet invullen.

Ik wil van mijn oude abonnement af. 275 belminuten van € 5,-. Dan wil ik op nieuwe abonnement 275 belminuten en 500 mb € 11,- en nummer behoud (0651138883)

Hollandsnieuwe
    Beste José,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?