Klacht Hollandsnieuwe: Abonnement februari 2015 verlengd met nieuwe IPhone 5S, deze is alleen niet nieuw

yvonne05

Ik heb in februari 2015 het abonnement van mijn dochter verlengd met nieuwe IPhone.
Hier betalen we elke maand een vast bedrag voor van 23 euro, plus abonnements kosten.
Mijn dochter heeft problemen met accu, laadt niet goed op en valt uit. Ik ben hiervoor naar Apple store gegaan en nou blijkt deze IPhone helemaal niet geregistreerd te staan, wat wel moet want je hebt wettelijk 1 jaar garantie van Apple. Heb Apple support gebeld en blijkt dat de telefoon vervangen is, replaced. Dit is mij niet verteld, ik betaal ook voor een nieuwe telefoon en niet een gebruikte. Heb klantenservice gebeld, na 1 uur had ik contact, die schepen mij af dat ik maar contact met Doc Mobile op moet nemen. Ze vonden het wel vreemd, maar nemen vervolgens geen enkele verantwoordelijkheid. Kortom niet veel mee opgeschoten dus. Heb ook om postadres gevraagd, ik wil graag een aangetekende brief sturen, maar medewerkster kon me alleen postbus adres geven.

Onmiddellijke ontbinding contract, restitutie van toestel kosten van februari tot nu, dus 10 maanden keer 23 euro.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Dank u voor het aankaarten van uw klacht.

Op het moment dat u uw klacht via dit kanaal heeft ingediend waren wij niet actief.

In onze administratie kan ik inzien dat uw klacht al is verholpen door onze juridische afdeling.

Graag zouden wij deze aangemaakte case bij klachtkompas willen sluiten. mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben dan verneem ik dit graag om u zo snel mogelijk van dienst te mogen zijn.

Ervan uitgaande u hiermee tot heden voldoende te hebben mogen informeren.

Shari

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?