Klacht Hollandsnieuwe: Afhandeling factuur

jan_neuvel

Mijn vriendin en ik hebben een abbonament bij hollandsnieuwe.
Onlangs hebben wij onze rekeningen gewijzigd naar een gezamenlijke rekening.
Helaas zijn wij vergeten om het nieuwe rekening nummer door te geven voor de automatische incasso.
Van hollandsnieuwe kregen wij geen enkel bericht hier over, onze abbonamenten werden gewoon stop gezet. Nadat wij zelf contact gezocht hebben met hollandsnieuwe kregen wij een manier om te betalen via een website die niet werkte. Vervolgens moesten we bijna smeken of wij de rekening mochten betalen en is het uiteindelijk gelukt voor 1 abbonament. Het andere abbonament is inmiddels geblokkeerd en het is hollandsnieuwe eindelijk gelukt om contact met ons op te nemen met de mededeling dat we dan ook maar even 10 euro aansluitkosten mogen betalen.
Vind het heel vreemd dat wij d'r behoorlijk achteraan moeten om de rekening te mogen betalen en vervolgens d'r op afgerekend worden dat hollandsnieuwe ons nummer blokkeerd.

Een oplossing om de rekening gewoon te kunnen betalen en dat de weken dat wij geen abbonament tegoed hebben gehad verrekend worden.

Andere mogelijkheid is per direct stopzetten van de diensten van hollandsnieuwe zonder verdere verplichtingen

Hollandsnieuwe
    Beste Jan,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?