Klacht Hollandsnieuwe: Afkopen abonnement contract mobiele telefoon

Klachtnummer
# 119352
Gebruiker
Angela
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 april verzoek bij HN ingediend voor mogelijkheid en kosten afkopen abonnement
Met Hollands Nieuwe afspraken gemaakt over het afkopen van abonnement. Eerste deel afkoopsom voldaan. Op basis van deze regeling nieuw (tweede abonnement) afgesloten voor € 29 per maand.

HN komt op afspraak terug en geeft aan dat het toch niet mogelijk is om een abonnement met toestel af te kopen. De abonnementskosten van € 20 per maand moeten echter ook worden voldaan tot einde looptijd (augustus 2015).

Door een fout van HN zitten wij nu met een dubbel abonnement. Kosten pm € 20 en € 29 voor een periode van 3 maanden. Als zij ons juist hadden geïnformeerd hadden wij gewacht met het afsluiten van een nieuw abonnement. HN geeft de fout toe, maar wil geen regeling treffen vwb de betaling van dubbele abonnementskosten.




De oplossing

Coulance-regeling vwb de betaling

2 reacties

  1. Auteur
    Angela
    Datum
    Inmiddels is zijn de te betalen kosten met € 10 verhoogd ivm heraansluitingskosten. Abonnement loopt op 21 augustus as af dus heraansluiting is niet nodig. HN reageert niet op mijn berichten en stuurt een brief waarin zij dreigen met een incassobureau. Inmiddels heb ik de openstaande facturen betaald inclusief ten onrechte geincasseerse heraansluitingskosten en afkoopkosten.
  2. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen