Klacht Hollandsnieuwe: Afkopen abonnement contract mobiele telefoon

# 119352
Angela

Op 25 april verzoek bij HN ingediend voor mogelijkheid en kosten afkopen abonnement
Met Hollands Nieuwe afspraken gemaakt over het afkopen van abonnement. Eerste deel afkoopsom voldaan. Op basis van deze regeling nieuw (tweede abonnement) afgesloten voor € 29 per maand.

HN komt op afspraak terug en geeft aan dat het toch niet mogelijk is om een abonnement met toestel af te kopen. De abonnementskosten van € 20 per maand moeten echter ook worden voldaan tot einde looptijd (augustus 2015).

Door een fout van HN zitten wij nu met een dubbel abonnement. Kosten pm € 20 en € 29 voor een periode van 3 maanden. Als zij ons juist hadden geïnformeerd hadden wij gewacht met het afsluiten van een nieuw abonnement. HN geeft de fout toe, maar wil geen regeling treffen vwb de betaling van dubbele abonnementskosten.

Coulance-regeling vwb de betaling

Angela
    Inmiddels is zijn de te betalen kosten met € 10 verhoogd ivm heraansluitingskosten. Abonnement loopt op 21 augustus as af dus heraansluiting is niet nodig. HN reageert niet op mijn berichten en stuurt een brief waarin zij dreigen met een incassobureau. Inmiddels heb ik de openstaande facturen betaald inclusief ten onrechte geincasseerse heraansluitingskosten en afkoopkosten.
    Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?