Klacht Hollandsnieuwe: Al bijna 7 weken kan ik zelf niet bellen

# 192382
AMHkamp

Vanaf 16 of 17 september kan ik zelf niet meer een gesprek starten (Sim Only abonnement, los toestel). Na dit gemeld te hebben te horen gekregen dat vraag naar technische afdeling is gegaan. Vorige week gebeld en te horen gekregen dat het met prio wordt behandeld door uitstaande vraag te escaleren. Vandaag gebeld en te horen gekregen dat ik gewoon moet afwachten.

Data op 3G en gebeld worden is wel mogelijk.

Zelf al gedaan:
Sim -kaartje in ander toestel: zelfde symptoon.
Toestel met ander simkaartje: toestel werkt correct.

Op aanraden van mijn partner was ik overgestapt van Tmobile naar Hollands Nieuwe en heb een los toestel gekocht. Ik begin langzamerhand een beetje spijt te krijgen.....

Dat ik gewoon zelf kan bellen en niet hele tijd whatsapp moet gebruiken om te bellen. Ik vind het fair als ik mijn abonnementsgeld voor de gehele periode vanaf 16 september terug krijg. Maar het liefst wil ik gewoon zelf kunnen bellen en geen spijt krijgen dat ik op aanraden van mijn partner ben overgestapt van T-Mobile naar Hollandse Nieuwe.

Hollandsnieuwe
    Beste heer/ mevrouw,

Dank voor het aankaarten van dit hinder.

Ten eerste spijt het ons te vernemen dat deze kwestie zo veel tijd in beslag heeft genomen. Ten tijde van uw eerste contact is er een case gelogd.

Zojuist hebben wij een herinnering verzonden om deze case te kunnen oplossen.

Zodra wij een reactie hebben ontvangen of een tussentijdse update zullen wij direct contact met u opnemen op het door u opgegeven alternatieve telefoonnummer.

Zodra deze kwestie naar tevredenheid is opgelost zullen wij samen kijken naar een gepaste compensatie over de periode waarin geen gebruik tot stand heeft kunnen komen met de dienst welke wij ter beschikking stellen.

Ons excuus voor dit ongemak.

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?