Klacht Hollandsnieuwe: Al sedert 22 maart NIET bereikbaar!

Klachtnummer
# 163664
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22 maart een nieuw simkaartje van HN ontvangen i.v.m. migratie! Sedert die datum bij ik mobiel onbereikbaar, ik ontvang geen sms, degene die mij belt wordt direct naar de voicemail doorgeschakeld en kan deze inspreken. Ik kan deze voicemailberichten NIET afluisteren en krijg hier ook geen bericht van! Dit nummer is ook mijn zakelijknummer! Sedert 22 maart al minimaal 10 keer gebeld, met standaard antwoord "wij kunnen niets doen, er is al een ticket doorgestuurd naar de technische dienst, zij zijn er mee bezig, enige wat u moet doen is afwachten", tot wanneer!!! Mijn bedrijf wordt ten gronde gericht op deze wijze, het nummer kan niet naar een andere provider, men kan, doet niets, nu al drie weken voorbij zonder enige resultaat!

De oplossing

Ik wil dat mijn nummer ZSM bereikbaar wordt, direct wordt overgezet naar een andere provider, inclusief alle andere lopende contracten, abonnementen van mijn gezinsleden. Buiten dit is een compensatie van abonnement, gemaakte kosten en tegemoetkoming zeker op zijn plaats, mijn schade is niet in te schatten. Ik heb opdrachten misgelopen, klantencontact gemist etc. Deze zaken zijn bijna niet te vergoeden, te compenseren, HN brengt mijn bedrijf en gezin ernstig schade toe.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en neem ik u feedback mee voor in de toekomst.

    Mvg,

    Rani
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen