Klacht Hollandsnieuwe: alles is al vanaf de aanvraag fout gegaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 147795
Gebruiker
Twan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

23-10-2015. Toestel is via Belsimpel aangeschaft.
4-11. Betaling van eerste maand en aansluitkosten.
6-11 Mail HN kan door hun fout nummer niet op tijd, 1-12 overzetten.
12-12. Mail HN op 14-12 nummer overzetten.
15-12 Kan niet bellen, wel gebeld worden. Volgens klantencervice Staat saldo op 0 en moet ik betalen. € 10 extra data gekocht.
23-12 reguliere data erbij
29-12. Het blijkt dat regulier saldo ineens weg is. Gebeld en gechat. Dit laatste werd door HN geblokkeerd en voor bellen 1 uur in de wacht gestaan. Beiden leveren niets op. Ik zou tot maart niets hoeven te betalen vanwege de gemaakte fouten. Hier heb ik verder geen bewijs van.
10-1-2016. Ofschoon ik al sinds 29-12-2105 niet met dit toestel bel en alles uit staat, incl mobiel netwerk en automatische update en locatieservices is het bijgekochte saldo nu nog maar € 0,19,

De oplossing

Ik wil het abonnement opzeggen vanwege het leveren van een wanprestatie. Immers HN heeft tot nu toe alles fout gedaan. Het toestel is hierdoor onbruikbaar!

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Dank voor het doorgeven van uw klacht.

    In de periode van dat u de klacht bij ons heeft ingediend via dit kanaal waren wij helaas als bedrijf niet actief.

    Volgens onze gegevens heeft u zich ook bij ons gemeld via een ander kanaal, het probleem is derhalve opgelost.

    Mocht u toch nog hinder ervaren dan vernemen wij dit graag.

    Graag zouden wij deze aangemaakte case willen sluiten. Mocht u nog op- of aanmerkingen hebben naar aanleiding van dit bericht horen wij dit graag.
    Dat kan via dit kanaal, telefonisch, per mail of per social media.

    Ervan uitgaande u hiermee tot heden voldoende te hebben mogen informeren.

    Onze oprechte excuses voor het eerder geleden ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Shari
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Twan
    Datum
    Hollands Nieuwe had inderdaad een punt dat ik waarschijnlijk het slachtoffer was van iets of iemand die via betaalde smsdiensten mijn tegoed volledig kon opsouperen. Echter ik mag van een provider verwachten dat, nadat ik dit gemeld had dat deze er actief achteraan zou gaan in plaats van steeds maar te zeggen dat zij niets konden doen en dat ik zelf, nadat ik de rekening had gekregen zelf actie moest ondernemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Twan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen