Klacht Hollandsnieuwe: Annuleren abonnement

Klachtnummer
# 60193
Gebruiker
Ellen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een paar dagen geleden abonnement aangevraagd voor mijn dochter. Het gaat om een sim-only abonnement. De simkaart is nog niet binnen, maar ik wil het annuleren en mijn geld terug. Dit moet binnen een week. Ik heb de voorwaarden gelezen, en het zou bij mijn instellingen moeten kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar!!

Gewenste oplossing

Ik wil van mijn contract af, en wel snel!

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Ellen,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen