Opgelost door Hollandsnieuwe: Annuleren telefoonabonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 158530
Gebruiker
Paul Verlaan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na een half jaar hakketakken over nummerbehoud via Consumentenbond Bemiddeling
een akkoord bereikt tot het beeindigen van de overeenkomst.
Toestel aangetekend teruggestuurd op 22-01-2016, na 3 weken nog steeds niets
gehoord, via Consumentenbond contact gehad, stuur het bewijs van aangetekend
versturen alsmede handtekening ontvangst maar op. Deze gemaild op 13-02-2016,
wederom GEEN reactie.
Het zou Hn sieren als ze hun belofte op zeer korte termijn eens nakomen zodat dit
dossier afgesloten kan worden

Gewenste oplossing

Afhandeling beeindiging overeenkomst Hn
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek van zojuist heb ik u een bevestiging gestuurd van de deactivatie van het contract.

    Excuses voor het eerdere ongemak.

    Mvg,

    Marleen
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Paul Verlaan
    Datum
    Wederom dankzij tussenkomst van Consumentenbond is
    de overeenkomst met Hn eindelijk gedeactiveerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen