Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Hollandsnieuwe: Annuleren van een wijziging geweigerd.
Details
Klacht
Ik heb op 18 juli mijn bundel gewijzigd. Ik heb daarvan een bevestiging gekregen met de volgende tekst: "Je hebt het recht om binnen 14 dagen je wijziging te annuleren".Op 27 juli heb ik aangegeven deze wijziging te willen annuleren.
Hollandsnieuwe reageert vervolgens dat deze annulering niet meer zou kunnen:
"Helaas is annuleren van de bundelwijziging niet meer mogelijk, omdat de wijziging reeds is ingegaan. Dat betekent dat de daarbij horende voorwaarden in werking zijn getreden. Deze nieuwe voorwaarden vervangen de oude voorwaarden.".
Het bevreemd mij dat Hollandsnieuwe zich beroept op nieuwe voorwaarden.
Ik heb nl. keurig geannuleerd binnen de door Hollandsnieuwe gestelde 14 dagen.
Gewenste oplossing
Ik wil de bundelwijziging annuleren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.