Klacht Hollandsnieuwe: Automatisch opwaarderen werkt niet (toch na twee meldingen)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126630
Gebruiker
geel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks dat automatisch opwaarderen aangezet is, zodra het tegoed op is, wordt de lopende conversatie onderbroken. Dan kan je niet meer bellen mits je zelf het tegoed opwaardeert. Na de eerste klachtmelding was de conclusie "Wij verwachten dat de volgende automatische opwaardering correct uitgevoerd wordt". Dergelijke 'verwachting' vond nooit plaats. Hetzelfde probleem kwam opnieuw voor. Na de tweede klachtmelding kwam een erkenning van wanprestatie naar voren "Helaas komt het soms voor dat dit niet werkt" -- niet soms, naar mijn ervaring, maar twee keer op een rij. Vandaag, voor de derde keer op een rij, werd de automatische opwaardering nogmaals niet uitgevoerd. Ik kon niet bellen en, misleidend genoeg, was het bericht bij een poging "dit nummer is momenteel niet bereikbaar, probeer het later nogmaals" i.p.v. "uw tegoed is op".

De oplossing

Een definitieve en serieuze oplossing zodat automatische opwaardering vlot werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    geel
    Datum
    Nogmaals afleidingsmanoeuvres. Opvallende poging tot ostracisme tegen een klant die te veel nakoming vergt. Citaat: "De enige structurele oplossing die wij in dit geval kunnen bieden, is u adviseren om een andere provider te zoeken die een betere service levert en kan garanderen dat automatisch opwaarderen altijd perfect werkt". Wanprestatie en trots erop!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?