Klacht Hollandsnieuwe: automatische verlening contract

svdk

Contract van 24 maanden wordt automatisch verlengd, dat vind ik niet terug in het contract. Daarbij wordt een gratis internetbundel tijdens het contract, daarna betaald wat ik niet wil. Dit was terwijl het contract niet liep niet mogelijk om aan te passen voor de periode na het contract (omdat ik te laat was met opzeggen moest dit).
Nu betaal ik ineens door en kunnen ze niet helpen, klantenservice laat namelijk te wensen over. Alleen contactformulier is mogelijk en daar wordt niet binnen 7 werkdagen op geantwoord, te laat voor mij.
Nu heb ik het hele bedrag terug laten boeken en aangeboden dat ik alleen 275 betaal en daar heb ik een algemeen antwoord op gekregen waar ik niets mee kan. Hopelijk kom ik er zo wel door. Het contract heb ik nu wel beëindigd, en loopt door tot volgende maand.

Ik wil dat mijn internetbundel gecanceld wordt. Deze heb ik niet nodig, was gratis. Mijn contract heb ik beëindigd, die loopt af begin oktober. In de tussentijd maak ik gebruik van het netwerk van Hollandsnieuwe en ben bereid daarvoor te betalen. Voor de 275 bundel wil ik de kosten overmaken (10,50 euro) en gebruikte MB's daarvan betalen.

Hollandsnieuwe
    Beste Sylvia,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?