Klacht Hollandsnieuwe: Behandeling van onreglementaire afschrijvingen

Klachtnummer
# 146373
Gebruiker
ruuddebruijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bereiken van deze provider is 1-richting verkeer.
Zowel via email als via telefoon onbereikbaar voor het oplossen van bovengenoemd onderwerp.
Het gaat hen slechts om het innen van geld en de klantenservice is uitermate slecht.
Ik kan eenieder ontraden een abonnement aan te schaffen bij deze provider want goedkoop is heel duidelijk duurkoop.
Voor probleemoplossers moet je hier niet zijn !

De oplossing

Het stopzetten van ongewenste sms diensten die geld van je tegoed gebruiken, zoals winnifun.com

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Goedemiddag Ruud,

    Vervelend om dit te lezen. Zojuist heb ik een blokkade gezet op betaalde sms-diensten. Hier valt winnifun.com ook onder.

    Indien je dit later wilt wijzigen kun je dit aangeven, dan maak ik dit voor je in orde. Vanwege het eerdere ongemak heb ik 10,- euro aan tegoed bijgeschreven.

    Ik hoor graag van je of hiermee het probleem is opgelost.

    Groetjes,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen