Klacht Hollandsnieuwe: Belazerd door Hollandse Nieuwe

Jona Cornelis

Begin 2018 heb ik een abonnement afgesloten bij Hollandse nieuwe. Daarb ij kreeg ik een nieuw (gerefiseerde) telefoon opgestuurd. Deze bleek niet naar behoren te werken en heb ik volgens de instructies van Hollandse nieuwe aangetekend teruggestuurd. Na een maand heb ik maar eens contact opgenomen. De telefoon zou niet aangekomen zijn. Inmiddels is het bijna juni en betaal ik nog steeds abonnementsgeld. De telefoon? schijnt toch wel bij de technische dienst te liggen. Elke mail die ik verstuur word netjes beantwoord met een excuus en de toezegging dat de technische dienst contact met mij opneemt. Helaas is dit nog steeds niet het geval en ben ik al een maand of vier bezig om een telefoon bij mijn abonnement te krijgen. Ik heb vandaag aangegeven mijn contract voortijdig te willen ontbinden. Ik had nooit verwacht dat zo'n slechte service bij internetbedrijven nog bestond ten tijde van grote concurentie.

Excuses heb ik al genoeg gehad en blijken loze woorden bij Hollandse nieuwe. Ik ga ervan uit dat ik mijn volledige abbonnementsgelden retour krjg omdat ik hiervan tot op heden geen gebruik kan maken. de frustraties, tijd, telefoonkosten en het ongemak van maanden lang niet over een mobiel te beschikken zal ik maar snel vergeten want dat word waarschijnlijk toch niet gecompenseerd. Alles wat ik wil is een werkende telefoon bij een klantvriendelijke club.

Graag actueel houden, nog geen enkele respons van Hollandse Nieuwe
    Jona Cornelis
    Hollandse Nieuwe, neem uw klanten serieus en dupeer ze niet door ze op te laten draaien voor uw gebrekkige organisatiestructuur.
    Hollandsnieuwe
    Beste heer de B,

Bedankt voor uw bericht. We geven graag nog een reactie via Klachtenkompas.

Na het telefonische en mailcontact hebben we uw 06-nummer vrijgegeven zodat u kunt overstappen naar een andere provider. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan kunt u die stellen per mail.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Natascha
    hollandsnieuwe

Jona Cornelis
Mijn telefoonnummer is vrijgegeven zodat ik kan overstappen naar een andere provider. Blijkbaar geeft Hollandse Nieuwe hiermee te kennen dat ze inderdaad niet in staat is om mij een goed werkende telefoon te bezorgen. En geeft ze te kennen dat het geen klantvriendelijke club is. Bellen kan ik dus nog steeds niet en het blijkt dus echt de enige oplossing om over te stappen naar een andere provider. Ik blijf het vreemd vinden dat Hollandse Nieuwe klanten liever ziet vertrekken dan komen.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?