Opgelost door Hollandsnieuwe: BELTEGOED KLOPT NIET

ELLY59

DE AFGELOPEN WEKEN HEB IK VERSCHILLENDE KEREN CONTACT MET DE KLANTENSERVICE VAN HOLLANDSNIEUWE GEHAD VIA MAIL EN TELEFONISCH.

Ben zeer ontevreden over de service van Hollandsnieuwe. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd als je een vraag stelt. Medewerkers vertellen elke keer een ander verhaal. Ze beweren dat ik een tegoed heb wat ik zelf opgewaardeerd zou hebben en 6 maanden geldig zou zijn van 10,50. vreemd dat is ook mijn maandelijkse abonnement. Zelfs een medewerker zag in het systeem staan dat er bij de afschrijvingen handmatig stond ipv automatisch, zij concluderdeerde dat en zei meteen hier gaat iets structureels mis. ik mag dat niet wijzigen maar mijn meerdere. Dit zou dan afgelopen maandag moeten gebeuren. Maar nee hoor,krijg ik weer leugens gemaild. ben het spuugzat. als er geen oplossing komt naar tevredenheid zal ik de klacht elders moeten neerleggen WAT IK NU DAN OOK GEDAAN HEBT.

COMPENSATIE DAT DE DATA VAN GEDIGHEID OPGESCHOVEN WORDT EN NIET MORGEN EINDIGT.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ELLY59
    Hollandsnieuwe heeft een perfecte en juiste oplossing aangeboden.

ELLY59

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?