Klacht Hollandsnieuwe: Beltegoed nog maar 1 maand geldig ipv 3 maanden bij Hollandsnieuwe

JK

Sinds jan. 2016 is mijn 2-jarig contract weer opnieuw verlengd. Bij mijn oude contract was het beltegoed 3 maanden geldig. Bij mijn nieuwe contract kwam ik toevallig achter dat het beltegoed maar 1 maand geldig is. Het bedrag dat er dus nog over is van een vorige periode is nu helemaal weg. Ik ben er vanuit gegaan dat mijn verlenging op basis van het oude contract was, dus met geldigheid van 3 maanden beltegoed. Ik ben op geen enkele manier gewezen op deze wijziging. Ik heb een klacht ingediend en diverse keren gemaild maar Hollandsnieuwe verwijst naar de kleine lettertjes!!!.

Dat mijn beltegoed weer 3 maanden geldig blijft.

Beste klant,

Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken. Ik heb u een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende mailadres.

Mvg,

Marleen
    JK
    Er is nog geen telefonisch contact geweest. Hollandsnieuwe heeft mij wel 1 keer proberen te bereiken. Daarnaast heb ik een mail gehad waarbij is aangeven dat Hollandsnieuwe het beltegoed termijn niet kan wijzigen.

Dit houdt in dat er nog niets aan mijn situatie/klacht is gedaan en ik nog geen passende oplossing aangeboden heb gekregen.

Graag wil ik in contact met Hollandsnieuwe wat ze wel kunnen doen om mij tegemoet te komen door deze misleiding.
    Hollandsnieuwe
    Beste meneer Kort, vervelend om uw ontevredenheid te vernemen. Op het moment dat er een verlenging wordt aangevraagd wordt er in de algemene voorwaarden/ contract, waarmee u akkoord gaat altijd de geldigheidsduur van het abonnement aangegeven.

Indien u maandelijks een ruime hoeveelheid tegoed overhoudt kunt u uiteraard altijd overgaan tot de laagste bundel. Zo voorkomt u dat u maandelijks tegoed overhoudt.

Uiteraard nemen wij uw feedback mee voor in de toekomst.

Amal

JK
    Als je al een contract hebt bij Hollandsnieuwe en er wordt een verlenging aangeboden van mijn huidig abonnement is er geen enkele reden om opnieuw naar de voorwaarde te kijken. Indien er afwijkingen waren tov mijn lopende contract had Hollandsnieuwe mij daar nadrukkelijk van op de hoogte moeten stellen. Vanwege het feit dat ik mijn besluit voor verlengen heb gebaseerd op mijn lopende contact ben ik misleid verwacht ik een compensatie. Nu heb ik snel een tekort om mijn huidig abonnement!
    Beste meneer Kort,

Allereerst bedankt voor uw reactie.

Op 08-04-2015 zijn wij overgegaan op een nieuwe propositie. Wij hebben enkele maanden van te voren via diverse kanalen (social media, online en per e-mail) aangegeven dat daar nieuwe voorwaarden aangekoppeld zijn. Graag verwijs ik u voor de huidige tariefvoorwaarden door naar: http://bit.ly/1su87YC

Uit ons systeem is gebleken dat u op 04-12-2015 een verlenging heeft aangevraagd. Dit is in de periode geweest nadat wij alle klanten hebben geïnformeerd. Helaas kunnen wij om die reden niet overgaan tot compensatie.

Het spijt mij u dan ook niet anders te kunnen mededelen.

JK
    Ik ben op geen enkele wijze geïnformeerd (graag ontvang ik de mail die u verzonden zou hebben aan mij) over de wijziging van het beltegoed (een belangrijk kenmerk van uw product). Ik had dan ook geen goede informatie toen ik de verlenging accepteerde. Ik verwacht daarom dat mijn oude abonnement wordt verlengd met de beltegoed geldigheid van 3 mnd. Met dat abonnement was ik zeer tevreden. Graag verneem ik van u hierop een positieve reactie.
    Beste Jeroen,

Mijn excuses voor ons latere bericht. Helaas is het voor ons niet mogelijk om de geldigheidsduur aan te passen. Wel kun je maandelijks nog steeds je bundel wijzigen en bel je buiten je bundel voor een lager tarief.

Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Groet,

JK
    Bedankt voor uw reactie. Ik ben zeer teleurgesteld in uw reactie. En had van hollandsnieuwe meer verwacht na de misleidende verlenging van mijn abonnement.
    Graag hoor ik van u hoe u mij toch tegemoet kan komen mbt mijn klacht.
    Goedendag,

Vervelend om te horen dat het antwoord niet naar uw tevredenheid is.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om de oudere proposities weer te realiseren.
    Deze wijziging aan het tegoed is via verschillende kanalen aangegeven.

Deze wijziging staat ook vermeld in de algemene voorwaarden. Deze voorwaarden dienen eerst te worden gelezen en te worden geaccepteerd wanneer er een contract tot stand kan komen.

JK
    Op mijn klacht is door Hollands nieuwe nog steeds niet naar tevredenheid gereageerd. ze blijven maar naar de algemene voorwaarde wijzen terwijl ze in hun communicatie totaal niet duidelijk zijn tav het behoud van beltegoed (dit is van 3 mnd naar 1 mnd) gegaan. Zeer teleurgesteld in Hollands Nieuwe!!!

JK

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?