Klacht Hollandsnieuwe: Beltegoed voor nieuwe periode te laat bijgeschreven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 71830
Gebruiker
C vd Aart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden zat ik met smart te wachten tot mijn nieuwe beltegoed bijgeschreven zou worden maar er kwam helaas niets. Omdat ik op dat moment op de camping zat en niet beschikte over een vaste tel. lijn en wifi irriteerde ik me hier enorm aan. Juist op het moment dat ik het heel hard nodig had had ik dus niets en heb ik van ellende extra tegoed moeten kopen.
Het meest irritante is nog dat Hollandsnieuwe gewoon onbereikbaar is voor klanten. Geen mogelijkheid om te mailen. Chatten kan ook niet, er komen alleen wat standaard vragen in beeld waar ik niets aan had. Bellen met de klantenservice kan wel maar dat kost weer aardig wat.

De oplossing

Ik zou graag de onnodig gemaakte kosten vergoed krijgen. Dus het beltegoed wat ik extra heb aan moeten schaffen. En voortaan heel graag mijn beltegoed wel op tijd bijgeschreven krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    C vd Aart
    Datum
    Nog niets vernomen van Hollandsnieuwe. Helaas!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C vd Aart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen