Klacht Hollandsnieuwe: Beltegoed voor nieuwe periode te laat bijgeschreven.

C vd Aart

Twee weken geleden zat ik met smart te wachten tot mijn nieuwe beltegoed bijgeschreven zou worden maar er kwam helaas niets. Omdat ik op dat moment op de camping zat en niet beschikte over een vaste tel. lijn en wifi irriteerde ik me hier enorm aan. Juist op het moment dat ik het heel hard nodig had had ik dus niets en heb ik van ellende extra tegoed moeten kopen.
Het meest irritante is nog dat Hollandsnieuwe gewoon onbereikbaar is voor klanten. Geen mogelijkheid om te mailen. Chatten kan ook niet, er komen alleen wat standaard vragen in beeld waar ik niets aan had. Bellen met de klantenservice kan wel maar dat kost weer aardig wat.

Ik zou graag de onnodig gemaakte kosten vergoed krijgen. Dus het beltegoed wat ik extra heb aan moeten schaffen. En voortaan heel graag mijn beltegoed wel op tijd bijgeschreven krijgen.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

C vd Aart
    Nog niets vernomen van Hollandsnieuwe. Helaas!

C vd Aart

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?