Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Hollandsnieuwe: Beltegoeden nog maar 1 maand gelding in plaats van 3 maanden
Details
De klacht
Reeds enige jaren zijn wij beiden tevreden gebruikers van een sim-only abonnement. Nu blijkt bij het verlengen onze abonnementen het beltegoed nog maar 1 maand geldig en dit was altijd 3 maanden. Ik heb begrepen dat klanten altijd volledig geïnformeerd worden over wat zij krijgen om juiste keuzes te maken. Wij zijn hierop niet gewezen en derhalve onder dezelfde oude voorwaarden akkoord gegaan met verlenging. Anders mag dit geen verlenging genoemd worden. Ik verwacht daarom een oplossing van Hollandsnieuwe door het beltegoed weer 3 maanden geldig te laten blijven.PS
Het verwijzen naar de algemene voorwaarden of verwijzen naar de website waar de info zelfs al is dit tijdelijk tijdelijk heeft opgestaan is volgens de wetgever onvoldoende info bij verlengingsaanbod.
De oplossing
Voor beide abonnementen de geldigheid aanpassen van 1 naar 3 maandenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling