Klacht Hollandsnieuwe: Beltegoeden nog maar 1 maand gelding in plaats van 3 maanden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 197368
Gebruiker
R. Stok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reeds enige jaren zijn wij beiden tevreden gebruikers van een sim-only abonnement. Nu blijkt bij het verlengen onze abonnementen het beltegoed nog maar 1 maand geldig en dit was altijd 3 maanden. Ik heb begrepen dat klanten altijd volledig geïnformeerd worden over wat zij krijgen om juiste keuzes te maken. Wij zijn hierop niet gewezen en derhalve onder dezelfde oude voorwaarden akkoord gegaan met verlenging. Anders mag dit geen verlenging genoemd worden. Ik verwacht daarom een oplossing van Hollandsnieuwe door het beltegoed weer 3 maanden geldig te laten blijven.
PS
Het verwijzen naar de algemene voorwaarden of verwijzen naar de website waar de info zelfs al is dit tijdelijk tijdelijk heeft opgestaan is volgens de wetgever onvoldoende info bij verlengingsaanbod.

De oplossing

Voor beide abonnementen de geldigheid aanpassen van 1 naar 3 maanden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Stok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry