Opgelost door Hollandsnieuwe: Besteld en betaald maar niet geleverd telefoontoestel á €260,= order:1216265621

Coen

Eind april abonnement verlengd en toestel besteld. € 260,= overgemaakt maar het toestel wordt niet geleverd! De helpdesk geeft aan niets meer te kunnen doen het hoofdkantoor van Hollandsnieuwe moet nu in actie komen zeggen zij. Raar genoeg heeft dit hoofdkantoor volgens de klantenservice geen telefoontoestellen en is daar niemand bereikbaar. Zij adviseren mij HollandsNieuwe in gebreken te stellen anders wordt er waarschijnlijk niet gereageerd door het hoofdkantoor.
Het ergste is dat men alleen kan melden u moet afwachten. Hoelang? Waarop? Is er wel iemand bezig met dit probleem? We wachten nu al 5 weken op antwoord, hebben wekelijks contact.
Wanneer je zoon €260,= met hard werken bij elkaar spaart om een nieuwe telefoon te bestellen en deze wordt vervolgens gewoon niet geleverd maakt dit je razend! Internet criminaliteit?
Graag z.s.m. oplossen of contact met iemand die wel weet wat hij kan doen om dit op te lossen. Contact zoeken vanuit het callcenter heeft dus geen zin.

Vandaag mailen met de mededeling dat de telefoon morgen geleverd wordt. Minimaal vandaag contact met uitleg en oplossing.

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Coen
    Klacht opgelost na ingebrekestelling aangetekend bij hoofdkantoor.

Coen

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?