Klacht Hollandsnieuwe: Bestelling Hollandsnieuwe laat maand op zich wachten

Klachtnummer
# 340511
Gebruiker
C. Ozdemir
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefoon besteld, na 3,5 week nog steeds niks gehoord over levertermijn. Klantenservice zegt je moet gewoon afwachten zo werken wij. En als het je niet bevalt kan je het pakketje weigeren bij levering. En mijn betaling? Zie ik die ooit nog terug?
Ik kan best begrijpen dat het wat langer duurt. Maar manier waarop ze ermee omgaan. Te belachelijk.
Mensen, denk 2 keer na voor je kiest voor Hollandsnieuwe.

De oplossing

Levertijd aangeven, klant op de hoogte houden van status bestelling. Begrip tonen naar de klant toe.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen