Klacht Hollandsnieuwe: Betalingslink

Klachtnummer
# 60067
Gebruiker
Illie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We zijn nu al drie weken bezig om een betaling te doen maar de betalingslink werkt niet! Nu dreigt afsluiting, we willen betalen maar het kan niet en na tig telefoontjes met hollandsnieuwe en diverse gesprekken met de meest domme callcentergiganten ever nog geen stap verder. Binnen 3 dagen dreigt afsluiting maar wij willen en kunnen betalen! Ze kunnen ons geen rekeningnummer geven want betalen doe je met de niet-werkende link! Ahhhhhhhhh hier krijg je toch moordneigingen van!

De oplossing

Betalen!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen